Sunday, December 1, 2013

kareler halinde orulup birleştirilmiş bebek patiği örneği

Selam degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Simdiki yazimiz kareler halinde orulup birleştirilmiş bebek patiği örneği.



 



baykuş çanta



bu sıralar hep  iplerle haşır neşir oldum. Kutay Galib'e yaptığım hırka ve yelekten sonra tabiki ablamız Simay içinde bir şeyler yaspmak istedim. simayımda 5 yaşında. ona da bu güzel çantayı gönderiyorum. güle güle kullan prensesim. 


 


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 1


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 2


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 3


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 4



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 5



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 6



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 7



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 8


Kutay Galip'in hırkası



kız kardeşimin bebişi aramıza henüz katılmış (1 ay) olan Kutay Galibimiz hoş geldin sefalar getirdin. allah sağlıklı ve uzun ömürler nasip etsin. gelişin bizi çok memnun etti. çok sevindik. Kutayımızı henüz göremedik .ahh gurbet. dört gözle bekliyoruz o güzel kokunu içimize çekmek için.


bu hırkayı da güzel günlerde giysin inşallah . nasılda yakışırmış küçük adama. öpüyorum o güzel mis kokulu yanaklarından.


daha önce yamış olduğum mavi erkek yeleğine  bakmak isterseniz buradan bakabilirsiniz.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 9


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 10


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 11



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 12


mavi erkek süveteri



şu sıcackların kendini hisstettirdiği bu günlerde örgüler artık kamadı ama bu başka.


kız kardeşimin beklediğimiz bebişi için mavi bir yelek örmek istedim. yelek diğerlerine benzemiyordu çok hoşuma gitti. şu anda düğmeleri yok daha dikmedim. fakat yinede göstermek istedim. beğenilerinize sunuyorum. güle güle kullansın bebişimiz.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 13



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 14



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 15



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 16



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 17



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 18



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 19



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 20



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 21


krem rengi botiler

 Bu da canım  Simaycım  için yaptığım krem rengi botilerim. Elim alışmışken hepsini birden yapayım istedim. bu aralar biraz ara vermiştim. çini kursuna devam ediyorum. oraya yoğunlaşmak istedim. yakında çiniden yaptıklarımıda sizinle paylaşırım.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 22



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 23



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 24



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 25


pembe botiler



daha önce yapmış olduğum kahverengi botilerin pembesini bitirdim. biraz uzun sürdü bitirmesi. botileri aslında artan iplari değerlendirmek amaçlı yapmıştım bu yüzden boğaz kısmı biraz kısa oldu ipim yetmedi. yeni denemeler yapıcam onlarıda buradan yayınlarım


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 26



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 27



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 28



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 29



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 30



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 31


kışlık örgü botiler



kızıma ördüğüm el örgüsü  bot. büyük kızım içim kahve renkleri kullandım küçük kızım  ise pembe tonlarını istedi. şu anda pembesini örüyorum bitirince onuda paylaşıcam. botları kelebekvehobilerinde gördüm çok güzellerdi. bende hemen işe koyuldum sonuç bu. 


 taban kısmını koyu kahveden ayağının ölcüsünü alarak sık iğne yaptım. üzeri ise boğaz kısmına kadar sık iğne ön tarafı üçlü trabzan ile birer azaltarak yaptım. en üst bölümünü lif örerken yapılan parmak dolama tekniği  ile yaptım. düğmelerin olduğu bölüm sadece sık iğne.







kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 32



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 33



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 34



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 35



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 36



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 37



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 38



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 39



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 40



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 41



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 42



 



baharlık bolero



Bahara yaptığım baharlık bolero. malesef bahar bittikten sonra yetiştirebildim. daha önce bu boleronun kırmızı olanlarınıda yayınlamıştım. bu da kırık beyaz olanı. yakasındaki broş Aslının gönderdiği kurdele fiyonklardan. 



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 43



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 44



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 45



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 46



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 47


kalpli bebek şapkası



bu bebek şapkasını internetten bulmuştum. bende resmi büyüterek yatım. arkadaşımın kızı eylüle hediye ettim. kalpler sonradan örülerek şapkanın üzerine dikildi. 



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 48



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 49



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 50






son şapkalar bunlar



kış bitti artık ama bunlar seneye hazırlık.bu sene kış uzun sürünce bolca örgü yaptık. hiç kullanmadığımız kışlıklar bile yerinden çıktı. çok şükür bahar geldi artık. 






kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 51



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 52



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 53



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 54



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 55



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 56



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 57



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 58


Eylülün örgülerine devam



daha bitmediğini söylemiştim bunlarda devamı 



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 59



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 60



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 61



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 62



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 63



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 64



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 65



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 66



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 67



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 68



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 69



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 70



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 71


Eylülün örgülerine devam



daha önce yarısını gösterebildiğim örgülerin devamı 






kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 72



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 73



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 74



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 75



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 76



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 77



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 78



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 79



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 80



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 81






kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 82



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 83



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 84



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 85



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 86



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 87


bitmedi daha devamı var !!!!!


Eylülün örgüleri



marifetli arkadaşım Semra kızı Eylül için yaptıklarını bizimle paylaştı .paylaşım için teşekkürler. ellerine emeğine sağlık değerli arkaşım. 



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 88



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 89



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 90



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 91



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 92



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 93



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 94



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 95



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 96



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 97



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 98



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 99



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 100



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 101



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 102


daha bitmedi devamıda var ama şimdilik bukadar yükleyebildim. tekrar devam edicem.


Eylül'ün bolerosu



daha önce Birsel ablanın yapmış olduğu bolerodan fakat kırmızı renklisini bende Eylüle yaptım.

sayılarını isteyenler için

 ARKA: 76 ilmek , kenarlarda 16 ters,burgular 4 burguların arası 6 ilmek

ÖN:her iki tarafı bir ördüm. kesmeler ve artırmalar eşit olsun diye. önleri de 20 ilmekten başladım. 1 er  artırarak gittim ortaya gelince 1 er keserek yakaya kadar geldim.

KOLLAR: 38 ilmek 6 ters 2 düz devam ettim.

YAKA: ilmek çıkararak ördüm. yaka kısmını sona gelmeden geri dönerek biraz daha fazladan ördüm.



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 103



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 104



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 105



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 106



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 107



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 108






converse 2

Bunlarda diğer yaptığım converseler. diğeri Umut'a biraz büyük gelince bir küçüğünü yaptım.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 109



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 110



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 111



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 112






converse patiklerim

bende şu an 5. ayında olan apartmanmızın yakışıklısı umut için yaptığım  converse patik.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 113



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 114



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 115



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 116



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 117



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 118



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 119



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 120



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 121



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 122



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 123



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 113



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 125



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 115






bolerolarrr

Birsel teyzenin torunu Elanura yaptığı bolerolar. Birsel teyze müthiş marifetli bir bayan . aslında ona marifetli demeye dilim varmıyor çünki o marifet üstü yetenekli biri. yaptığı örgüler harika. ama benim elimde bunlar vardı. bunları çekebildim. isterimki bütün yaptıklarını görün. imkanım olursa yine sizinle paylaşmaya çalışırım.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 127



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 128



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 129



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 130



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 131



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 132



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 133



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 134



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 135



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 136



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 137



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 138






fıstıklı hırka

Meral hocamızın örmüş olduğu kızlara fıstıklı hırka modeli. çok beğendim. nasıl yapıldığını bilmiyorum. ama kolaymış. bende bolca resim çektim anlaşılsın diye.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 139



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 140



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 141



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 142



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 143



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 144



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 145



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 146


çiçek motifli şal



Arife arkadaşımın Müberra'ya yaptığı çiçek motifli şal. çiçek motifleri motif aparatı ile yapılıp örümcek diğer adı cin düğümü ile birleştirildi. çok güzel oldu. ellerinize sağlık. 






kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 147



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 148



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 149



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 150



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 151



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 152


MÜBERRA arkadaşımın yaptığı yelek



marifetli arkadaşım Müberra yeleği yaparken resimledi sağolsun. yelek çok da güzel oldu. ellerine sağlık.  


Eylül güle güle giysin. 


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 153






kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 154



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 155



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 156



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 157



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 158



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 159



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 160


ponponlu şapkaaa 2



daha önce Defneye bir yelek örmüştüm. yelekten artan ipten şapka yaptım.


 


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 161



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 162



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 163






noel baba



 yeni yıl size ve sevdiklerinize sağlık ve bol şans getirir inşallah.  


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 164


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 165







kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 166


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 167


yılbaşı ağacı



yeni yıl gelmeden bende bir ağaç yaptım. 






kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 168



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 169



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 170






ponponlu şapkaaa



          yeni şapka . 112 ilmekten başladım. 4 numara şiş kullandım. biraz lastik ördüm.  sonra 8'erli ters ve düz olarak ördüm düz yerlere burgu yaptım. ipim daha önce yaptığım yelekten kalma olduğu için ponponlara yetmedi.ponpon için  diğer mor ipi kullandım. uyumlu olmaları için aralarına çiçek attım.  


 kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 171



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 172



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 173



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 174



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 175






köpekli şapka

büyük kızıma ördüğüm bu şapkayı şimdi küçük kızım takıyor. pembe yerlerini lif yaparken kullandığımız parmağa dolama tekniği ile yaptım . atkısını şişle haroşa ördüm. köpeğin burnunu örüp içine elyaf doldurdum. iğne gözlerini ve burnunu işledim.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 176



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 177



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 178



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 179






örgüden güllü fular



soğuklar geldi artık atkıları takma zamanı .annemin bana ördüğü güllü fular .  






kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 180










kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 181



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 182kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 183






örgü kulaklık

Artan iplerden kızım ve arkadaşına yaptığım kulaklıklar. çok kullanışlı.

 30 ilmekten başladım. 10'ar ilmek kenarlara 10 ilmekde ortada bıraktım. ortadaki 10 ilmeği burgu yaptım.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 184



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 185



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 186



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 187


Defnenin yeleği

arkadaşım Cananın kızı Defne için yaptığım yelek. Defnecim canım benim 1,5 yıl önce elime doğdu. bir bakıma manevi kızım sayılır. öpüyorum onuda buradan.

yeleği omuzdan başladım. omuz kısmındaki çiçekleri tığ ile 4 zincir çektikten  sonra tekrar şişe taktım. ortalarınada boncuk diktim.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 188



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 189



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 190



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 191



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 192



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 193



akıllı süveter

         Arkadaşım Meleğin kızı Bahar için yaptığım akıllı ipten süveter.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 194kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 195







kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 196



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 197


ajurlu süveter



 soğuklar başlayınca kazaklar da  yerini almaya başladı. bu süveteri 3 parça halinde ördüm. 


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 198
   


1.bölüm bel kısmı. ön 90 arka 90 ilmek ile başladım. bel kısmını 2 ters 2 düz yani lastik ördüm. bel için 4 numaralı şiş kullandım. gögüs altına gelene dek ördüm . uzunluk size bağlı.bitmeye 1 parmak kala düğme deliği açar gibi ilikler açtım. 2 kestim sonra iki artırdım. oradan kurdelesini geçirdim. kurdele istemeyenler düz örebilir.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 199



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 200



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 201




üst tarafı 2 bölüm halinde ördüm.sağ ve sol . kolunuzun uzunluğunz göre. dikdörgen ördüm. hiçbir artırma ve kesme yok. üst tarafları 6 numaralı şiş ile ördüm. 79 ilmekten başladım. 2 tane başta 2 tane sonda olmak üzere düz ördüm .sonra 3 kestim,kestiğim ilmeğin içinden 3 tane çıkardım. bu şekilde sonuna kadar devam ettim. önden başladım hiç kesmeden omuzdan arkaya kadar devam ettim.diğer kol içinde aynısını yaptım. birleştirirken kolları yarıya kadar diktim. kalan yeri ikiye atırıp birini bel bölümünün ön tarafına diğerinide arka tarafına diktim. yalnız sırt yerine gelen kısmı biraz boyuna doğru diktim ki arkası açılıp kollarda kaymasın diye. süveter giyilmeye hazır. simayın hırkası 



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 202



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 203



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 204



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 205










kirpi şapka


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 206



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 207



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 208



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 209



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 210



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 211




















meyra için yaptığım yelek


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 212



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 213



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 214



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 215














mor kazağın beyezıda burada


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 216



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 217



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 218



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 219
ilk sırada tığ işi yaptığım yelek var.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 220



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 221



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 222
Bu yelekleri daha sonra hırkaya dönüştürebilirsiniz. Buda hırkası nasıl?


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 223


mor kazakla başlayalım .

kızım için yaptığım mor kazağım. büyük kızım ve yeğenim içinde beyazını örüyorum.


kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 224



kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 225













kareler halinde orulup birlestirilmis bebek patigi ornegi 226









Bu makale ile alakali daha fazla yazi bulabileceginiz degerli bir sayfa : kareler halinde orulup birleştirilmiş bebek patiği örneği

No comments:

Post a Comment