Saturday, February 22, 2014

görülmemiş lifler

Merhabalar sevgili site ziyaretcilerimiz. Bugunku konumuz görülmemiş lifler.

gorulmemis lifler 1

gorulmemis lifler 2

Biraz önce (şu an saat:12.35) sebze bahçemize doğru gittim.Giderken yolda Lif Kabaklarımızdan 2 tanesinin olgunlaştığını fark etmez miyim?

Hemen makasla kestim o ikisini.

Altta soyulmamış hali,üstte ise soyulmuş hali görülmekte.

İçleri de tohum dolu.Mutfak bezimin üzerine yatırdım.Bir kaç gün kuruyacak.

Sonra kullanıma hazır.Faydalarını bilenlere ve sevenlere de vereceğim.Diğerleri de sabunların içine girecekler..Lifli Sabun olmaya..:)

Geçen hafta bunların bulaşık süngeri olarak da kullanıldıklarını öğrendim.

Çok iyi bir fikir bu bence.Makasla kolayca kesilebiliyor.İstediğim büyüklükte keser kullanırım.Doğal Bulaşık Süngeri...

İpeğimizin durumunu sordum şimdi Veterinerimize.Sabah kötüleşti,vucut ısısı çok düştü dedi.Sonra ılık serum ile takviye etmişler.Şimdi fena değil ama çok ümit veremem dedi.Kan tahlilinde Lökosit yüksek çıkmış.Antibiyotik de başlamışlar.

Durumu ile ilgilenip soranlara çok teşekkür ederim.Durum budur..

Hoşçakalın..


Bu yazi ile alakali daha detayli yazi bulabileceginiz kaliteli bir sayfa : görülmemiş liförnekleri

1 comment: