Saturday, March 8, 2014

çizme , atkı , bere , mont .... hava çokkk soğuk



cizme atki bere mont hava cokkk soguk 1




Çizme almam lazım. Siyah çizmelerim bıraz eskidi.Öglenın bıraz musaıt zamanlarını kollayıp kendimi dışarı attım.  Once mınık bıseyler yemek sonra   bıldıgım  bır kac  dukkana bakmak...

Az topuklu rahat bısey olsun ıstıyorum 

Yemegı sonraya bırakıp once cızmeyı hallettım. Tam ıstedıgım gıbı bı tane buldum fıatı da uygun ve aldım

Sonra kucucuk sırın bı dukkan var   ev yemeklerı yapan oraya gırdım ıcersı  dolu

  en kosede bos bı masayı gözüme kestırdım

dısarsı buz buz

ıcerının o sıcacık  havası   hemen  cekıverdı

ustumdekıleri  tek tek çıkardım oturduğum kanepeye yerlestırdım

boynuma doladığım şalım, ustumdekı montum, çantam,çizme kutusu ( ki o kocamandır bılıyosunuz)

sonra işte  berem  vs derken  yan tarafımda kucucuk bı tepe olusturverdım

tam normal ınsan kıvamına gelmıstım ki

tepemde garson belıriverdı...

ust uste ust uste  ne cok sey gıyıyoruz bu kıs gunlerınde ne buyuk  sıkıntıdır bu böyle lahana bebek kıvamı

Garson  ne ısterdınız  acaba deyınce

haaaa ben buraya yemek yemeğe gelmıstımmmm

moduna gırdım

menuyu ıstedım  bı seyler soyledım

ve  bı sesle  hemen yanıbasımdakı amca ya bakmak durumunda kaldım

garsonnnn !!!!

dıye bağırdı

garson geldı

kardesım dedı ben  sıcak bı çorba ıstemstım bu ne buz gıbı

garson ozur dıledı

gıttı bı çorba daha getırdı

bı kasık daha..

 adam

bu sefer resmen köpürdü

garsonnnnnnn!!!!!

koşup gelen garsona

 kardesım bu da soğuk dedı  bı hınçla

ve  atkısını boynuna doladı

çorbadan yalnız  3 kasık falanda  ıcmıstı o ara   :)

atkısını boynuna  doladı ustunu gıydı

lanet olsun da

ınsan mısınız sız de

bu nasıl bı terbıeyesızlıktır de

neler neler ama..

bı haksızlığa ugramıs gıbı hıssedebılırsın kendını amca ama tum ordakılerın de  bı kac dakıkalııgına

cıkmıs   huzurla bı yemek yıycek ınsanlar olduğunu da unutma  dıycektım

dıyemedım

adam hısımla gıttı hepımızı sankı hanı evdeyiz de

cok asabı bı babamız var da

annemız çorbayı soğuk getırmıs te

masayı devırmıs bı baba kıvamında bırakarak ardında

cıktı gıttı

hemen yanımda cok şık bı hanımefendı vardı

gulumsedı

ne fena dımı ?  ... dedı

bence de dedım

kendısıne ne buyuk  kotuluk yapıyor dımı dedı ofke kontrolü yok






aynen dedım gülümseyerek

ve dedı kı

allah karısına  yardım etsın

bu adam aksamları  begenmedıgı yemek olunca  masayı devırıyrodur

yokkkk artıkkk dedım

ama sız benım ıcımı okudunuz dedım gülümseyerek

o da guldu

yemegımden bı çatal daha aldım

ıyı günler dileyerek yenı cıcı cızmelerımle   ofısımde buldum kendımı


cizme atki bere mont hava cokkk soguk 2
(bu da objektıfımden bı  martı karesi   ... martı çekmeye devam ediyorum )

No comments:

Post a Comment