Tuesday, November 12, 2013

BİLMEYECEKSİN.. SANADIR BU SİTEMLER...



bilmeyeceksin sanadir bu sitemler 1


Yüreğimin kıyısında ki uçurumlarda, asılı kalan yıkık bir sevda..

Gözlerinin izleri dokunurken hala anılarıma,

Tenime varan terennümlerinin değdiği yerler sızlarken böyle..

Andım seni, unutulmuşluklarda nadasa bırakılan ey sevgili..

Gönlümün tüm pencereleri kokundan arınmak için açılırken sonuna dek..

Neden yine "sen" esiyor üzerine kilitler vurduğum bir köşemden?

Neden yine adın dudaklarıma değiyor sessiz fısıltılarla?

Boğazımda bir yumru, neden hala göz bebeklerime takılıyor dumanlar..?

Ey ilk'im,

Bir insanın kokusu nasıl yenik düşmez ki yıllara?

Nasıl unutulmaz ki vefadan yoksun bir yürek böyle?

Senden sonra, soluşlara düştü yolum..

Senden sonra, kanadı kırık bir kuş, yolunu kaybetmiş bir yolcu misali..

Senden sonra, senin varlığına hasret, sensiz geçecek bir ömrü taşıyorum omuzlarımda..

Bu günlerde yine, ...

Özledim işte, anlasana..

Bilmeyeceksin, duymayacaksın, okumayacaksın ama sanadır bu sitem büyüğüm..

Hiç bilmeyeceksin ama buna rağmen yüreğim soluksuz haykırmaya devam edecek zaman zaman..

Merak ediyorum arada bir acaba sende ?

..

ö.s.ç.h.s.b.g.ö.s.i.s.....   D.S.A.B..

..

"Leman Sam -- Anladım ki " Bu gün seni anılamrımda andıran şarkı..

1 comment:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar FANTAZI DUSUKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları her turlu fantazi ile 24saat 22 cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı olarak sıkıslerımız üçretli yapılır bilginize 0534 489 55 20

    ReplyDelete