Saturday, November 9, 2013

Son Alışverişler




son alisverisler 1


Ne yamuk çıkmış fotoğraf. Evdeki bütün ışıkları başımı ağrıtıyor diye sarı ışıkla değiştirdim. Şimdi de fotoğraf çekerken sorun yaşıyorum. Ordan burdan alayım derken yamuk çıkmış :) Güneşli havaları yakalamadan fotoğraf çekmem artık -mecbur kalmazsam-


Gratis bayram indiriminden önce yaptığım bir alışveriş. Sadece Argan Yağlı Losyonu almak için girmiştim boyaların indirimde olduğunu görünce almadan çıkamadım. Benri kağıt mendiller ne şeker görünüyor, kış geldi kağıt mendil kullanımımız fazlalaştı.


son alisverisler 2


Marmaris'te anneme ilaç almak için girdiğimiz bir eczane de Orly'leri görünce 1 tane almak istedim denemek için. İlk Orly ojem. Kırmızı mı pembe mi fuşya mı değişik bir rengi var. Orly'nin pastel renklerini çok beğeniyorum ama kışa uygun bir renk olsun istedim. Fakat bu yavaşlıkta yaza sürerim ben.  


son alisverisler 3


Gratis bayram indirimini ucuz atlattığımın fotoğrafı. Şampuan annem için. Pamuk indirimin olmazsa olmazı da evde pamuk dağları oluştu. Her Gratis indiriminin olmazsa olmazı asetonları nasıl es geçmişim ben, üzüldüm şimdi :) Instain allıkta hediye, bakalım kime? :)






Sosyal Medya Hesaplarım


Bloglovin, Twitter, Facebook, Facebook



No comments:

Post a Comment