Saturday, November 9, 2013

Hamilelikte grip



Hamileliğin 12.haftasındayım ve 2 gün önce grip başladı.Ne kadar dikkat edersem edeyim işte bir sürü insan gripti.İster istemz mikrop dolaşıp benim gibi kolay hasta olabilen birini hemen bulabiliyor.Geçen sene grip aşısı olduğum için hiç grip olmamıştım ama bu sene doktorum grip aşısı olamayacağımı söyledi.Gribim allahtan tatil günlerine geldi diye şükreder hale geldim..Sürekli hiç geçmeyen başağrısı,diş etlerim bile ağrıyor.Mandalina ,ıhlamur ,limonlu ballı sular tüketiyorum ama banamısın demiyor.Kendime şifa tavuk çorbası yaptım ama bugün hafif hafif öksürükde başladı.2 gün boyunca sürekli yattım hamilelik başlangıcından beri zaten hep yatasım var o ayrı.


Bugün işe başladım bu ara ay sonu  iş yoğunluğundan dolayı rapor alıp eve gitmekde istemiyorum.Cumartesi bile işe gelmem gerekiyor.Doktora gitsem dinlenmen gerek diyecek malum ilaç içemiyorum.Birde 14 kasım'da fransa yolculuğumuz var onun içinde 4 iş günü izin alacağım.Hamileliğimide henüz söylemedim Fransadan dönene kadarda söylemekde istemiyorum.


Ne yapıcam ne edicemde bu hastalığı geçiricem bilemiyorum.


Banada öksürük geldimi kolay kolay gitmez..Asıl grip efeye geçerse o zaman yandığımın resmidir.


Bir gün gitti annaannesinde kaldı ama dün gece evimizde kaldı çünkü bugün okul başladı.Umarım bir an önce iyileşirim.İlaç içmeyince geçme süresi uzun ve yıpratıcı oluyor ama bakalım.


No comments:

Post a Comment